Πρόταση/ Εισήγηση,
Προτείνω την καταγραφή και αξιοποίηση κλειστών, ανενεργών κτιρίων και χώρων που ανήκουν στο Δήμο μας, με σκοπό τη δωρεάν ή χαμηλού κόστους παραχώρησή τους, σε εγκεκριμένους Εθελοντικούς Οργανισμούς και Μη Κερδοσκοπικούς Φορείς που δραστηριοποιούνται στην πόλη μας.
Η πρωτοβουλία αυτή θα συμβάλει:
• Στην αναζωογόνηση εγκαταλελειμμένων ή αναξιοποίητων χώρων.
• Στην μείωση του λειτουργικού κόστους των Εθελοντικών Οργανώσεων.
• Στην ενίσχυση της κοινωνικής προσφοράς και της συμμετοχής των δημοτών.
• Στη δημιουργία τοπικών κέντρων δράσης, εκπαίδευσης, εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας και κοινωνικής στήριξης.
• Στην καλύτερη αξιοποίηση των κτιρίων που είναι κλειστά και δεν χρησιμοποιούνται, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Εισήγηση μου, όπως δημιουργηθεί στο Δήμο μας ένα μητρώο διαθέσιμων χώρων, που μπορούν να παραχωρηθούν, καθώς και η θέσπιση διαφανούς διαδικασίας υποβολής και αξιολόγησης αιτήσεων από Εθελοντικούς Οργανισμούς.
Η αξιοποίηση ανενεργών δημοτικών χώρων αποτελεί επένδυση στην κοινωνική συνοχή, τον εθελοντισμό και την ενεργό συμμετοχή των δημοτών, μετατρέποντας τους κλειστούς χώρους σε ζωντανά κέντρα προσφοράς και δημιουργίας.
Επίσης αν είναι εφικτό, μπορεί να δημιουργηθεί ένα ” Κέντρο Εθελοντισμού” στο Δήμο μας, όπου πολλοί Εθελοντικοί Οργανισμοί θα συστεγάζονται και θα μοιράζονται αίθουσες, εξοπλισμό και χώρους για εκδηλώσεις, με αποτέλεσμα να μειώνεται το κόστος λειτουργίας τους και έτσι να επιτυγχάνουμε τη συνεργασία μεταξύ των Εθελοντικών Οργανώσεων.
Ανθή Λεωνίδου Στρόππου
Δημοτική Σύμβουλος















































