Η Κοινοτική Αστυνόμευση Επισκοπής, ο Αστυνομικός Σταθμός Επισκοπής και το Κοινοτικό Συμβούλιο Επισκοπής, σε συνεργασία με τον Ανεξάρτητο Όμιλο ΕπίΔραση, πραγματοποίησαν σήμερα αιμοδοσία εις μνήμη τριών κατοίκων της Επισκοπής, με σκοπό την ενίσχυση των αναγκών της Τράπεζας Αίματος και την ανάδειξη των αλτρουιστικών αισθημάτων των πολιτών.
Κατά την αιμοδοσία συγκεντρώθηκαν 32 μονάδες αίματος.
Η αιμοδοσία τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Κουρίου και σε αυτή παρέστησαν, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος και Αντιδήμαρχος Κουρίου και μέλη του Κοινοτικού Συμβουλίου Επισκοπής.















































