Ακόμα μια χρονιά για την ακαδημία καλαθοσφαίρισης του Α.Π.Ο.Π ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μέσα σε κλίμα χαράς και όμορφων στιγμών για όλα τα παιδιά.
Μια ακόμη όμορφη και γεμάτη εμπειρίες χρονιά έφτασε στο τέλος της. Μια χρονιά γεμάτη προπονήσεις, αγώνες, νέες φιλίες, χαμόγελα και αμέτρητες στιγμές που θα μείνουν χαραγμένες στη μνήμη των παιδιών μας.
Το σημαντικότερο κέρδος δεν είναι μόνο η αγωνιστική πρόοδος, αλλά οι αξίες του αθλητισμού, της συνεργασίας, του σεβασμού και της προσπάθειας που καλλιεργήθηκαν καθημερινά μέσα στο γήπεδο.
Το μεγαλύτερο «ευχαριστώ», όμως, ανήκει στους γονείς για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο σωματείο μας, εμπιστευόμενοι σε εμάς τα παιδιά τους. Η στήριξη και η παρουσία σας αποτελούν τη δύναμή μας να συνεχίζουμε με ακόμα μεγαλύτερο πάθος και αφοσίωση.
Καλό καλοκαίρι σε όλους και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα αγωνιστική χρονιά, με ακόμα περισσότερη όρεξη, όνειρα και μπασκετικές στιγμές”.















































