Αυτή η εικόνα, με το προπαγανδιστικό κείμενο που την συνοδεύει και κάνει τον γύρο του διαδικτύου, αυτές τις Άγιες ημέρες των Χριστουγέννων, χρησιμοποιείται στην προσπάθεια, για να περάσουν στο μυαλό των παιδιών μας και στην κοινωνία ευρύτερα ότι δήθεν ο Χριστός ήταν πρόσφυγας/ λαθρομετανάστης.
Αυτό δεν ανταποκρίνεται σε καμία περίπτωση στην πραγματικότητα.
Τους έχετε δει. Είναι γνωστοί. Πονηροί, αθεϊστές, εθνομηδενιστές και χριστιανοφοβικοί που νιώθουν μια ηδονή όταν λοιδορούν την χριστιανική πίστη, τους αρέσει ξαφνικά να ντύνονται «θεολόγοι», όταν με πρόσχημα κάποιες θρησκευτικές εορτές πασχίζουν να περάσουν την Νεοταξική τους προπαγάνδα.
Έτσι θέλοντας να ενοχοποιήσουν τα αισθήματα ανησυχίας και αντίδρασης των χριστιανών στα κύματα παράνομων μεταναστών που κατακλύζουν τις χώρες τους μιλάνε για «πρόσφυγα Ιησού» ή ότι ο Ιωσήφ και η Παρθένος Μαρία ήταν «πρόσφυγες». Άρα, εάν αρνείσαι τους «πρόσφυγες» (δηλ. τα καραβάνια παρανόμων μουσουλμάνων μεταναστών) αρνείσαι τον Χριστό. Εδώ έχουμε στην ουσία, μια νέα «πίστη». Ή καλύτερα μία αίρεση. Όποιος δεν «πιστεύει» στους «μετανάστες» ή «πρόσφυγες» χάνει την ψυχή του.
Από κοντά σιγοντάρουν και οι διάφοροι «προοδευτικοί» «αγαπούληδες» και προπαντός «αντιρατσιστές» χριστιανοί που αγνοώντας (;) την υποχρέωση του χριστιανού να δείχνει υπακοή στους νόμους (τους οποίους καταπατούν οι παράνομοι μετανάστες και οι πολύχρωμοι και καλά χρηματοδοτούμενοι υποστηρικτές τους) σύμφωνα με την Επιστολή προς Ρωμαίους 13: 1-7, διδάσκουν τους χριστιανούς το «σωτηριώδες» νεοταξικό δόγμα των “open borders”.
Εν πάση περιπτώσει, το επιχείρημα του κάθε αριστερού / liberal / “προοδευτικού” ότι ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός ήταν μετανάστης καταρρέει όπως κάθε άλλο επιχείρημα που προέρχεται από την Αγία Γραφή και που χρησιμοποιείται από τον αριστερό, όταν νομίζει ότι τον συμφέρει.
Στο Ματθαίος: 2: 12-14 διαβάζουμε την γνωστή ιστορία ότι άγγελος Κυρίου ήρθε στον Ιωσήφ και του είπε να πάρει τη Παρθένο Μαρία και το νεογέννητο Ιησού από την Ιουδαία και να διαφύγουν στην Αίγυπτο για να ξεφύγουν από τις δολοφονικές προθέσεις του Ηρώδη. Ο Ιωσήφ υπάκουσε και ταξίδεψε μέσα στη νύχτα για να πάει στην Αίγυπτο. Έμειναν εκεί μέχρι που πέθανε ο Ηρώδης.
Ωστόσο, κάτι που παραβλέπεται εντελώς ή αγνοείται είναι ότι εκείνο τον καιρό η Ιουδαία και η Αίγυπτος ήταν και οι δύο μέσα στα σύνορα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Και οι δύο χώρες αποτελούσαν κατεχόμενη γη υπό τον Καίσαρα και παρόλο που ο Ηρώδης ήταν βασιλιάς της Ιουδαίας, κυβερνούσε εξ ονόματος του Καίσαρα. Διοικητής της επαρχίας της Αιγύπτου (“praefectus Aegypti”) εκείνο τον καιρό το πιθανότερο να ήταν ο Gaius Turannius.
Ο Ιησούς και η οικογένειά Του, ενώ ήταν πολίτες της (ρωμαϊκής) επαρχίας της Ιουδαίας, θεωρούντο Ρωμαίοι πολίτες (υπό την έννοια του υποτελούς στην Ρώμη) που πλήρωναν φόρους στη Ρώμη αν και δεν ήταν αναγκαστικά πολίτες του ρωμαϊκού κράτους (όπως ήταν ο Απ. Παύλος που δήλωσε ότι είναι Ρωμαίος με την γέννησή του – “civis romanus sum” – βλέπε Πράξεις 22: 25 -28). [Άλλωστε το διάταγμα για την απογραφή – που τους έκανε να ταξιδέψουν για την Βηθλεέμ, πατρίδα του Ιωσήφ, εξεδόθη από τον Καίσαρα Αύγουστο και η διαταγή ήταν «να απογραφεί πάσα η οικουμένη», δηλαδή ολόκληρη η ρωμαϊκή επικράτεια].
Όταν γεννήθηκε ο Χριστός ο τότε πολιτισμένος κόσμος ήταν ενωμένος κάτω από το σκήπτρο ενός ανθρώπου, του Καίσαρα. Ολόκληρος ο γεωγραφικός χώρος από τις εκβολές του Ρήνου ως τους καταρράκτες του Νείλου και από την Βρετανία και τον Ατλαντικό Ωκεανό ως τις όχθες του Ευφράτη βρισκόταν κάτω από τις φτερούγες τους ρωμαϊκού αετού. Ο Αυτοκράτορας και η Σύγκλητος μοιράζονταν μεταξύ τους την ευθύνη διακυβέρνησης της αυτοκρατορίας. Οι επαρχίες, για τις οποίες δεν υπήρχε ανάγκη διατηρήσεως μιας κάπως άξιας λόγου στρατιωτικής δυνάμεως μέσα στα σύνορά τους, κυβερνώνταν από την Σύγκλητο με την χρησιμοποίηση «ανθυπάτων». Τέτοια ήταν η περίπτωση του Σέργιου Παύλου της Κύπρου που αναφέρεται στα Πράξεις των Αποστόλων (13:7). Οι επαρχίες για τις οποίες υπήρχε ανάγκη χρησιμοποιήσεως σημαντικής στρατιωτικής δύναμης κυβερνώνταν κατευθείαν από τον αυτοκράτορα. Σε όλες τις επαρχίες ο αυτοκράτορας διατηρούσε «προκουράτορες» που ήταν επιφορτισμένοι με την διαχείριση των οικονομικών υποθέσεων της επαρχίας. Στην καινή Διαθήκη τους συναντούμε συνήθως με τον τίτλο «ηγεμών». Τέτοιος ήταν ο Πόντιος Πιλάτος.
Άρθρο του Μάριου Νεοφυτου